Blog - Πώς να εντυπωσιάσετε σε μια συνέντευξη | Clodist

Blog

Posted in How to.. | By Clodist 19/10/2016 12:54 μ.μ.

Η διαδικασία αναζήτησης για μια νέα θέση εργασίας απαιτεί υπομονή, επιμονή, θετική σκέψη και αυτοπεποίθηση. Όταν το πολυπόθητο τηλεφώνημα έρθει, τα συναισθήματα ανάμεικτα, χαρά αλλά και άγχος θα μας κυριεύσουν. Πώς θα φανoούμε, πώς θα μιλήσουμε, τί θα φορέσουμε είναι μερικά από τα ερωτήματα που θα μας απασχολήσουν.  

Παρακάτω συγκεντρώσαμε κάποια σημαντικά tips που θα σας βοηθήσουν να εντυπωσιάσετε και να επιτύχετε τον στόχο σας,ρίξτε μια ματιά!

 

1. Ενημερωθείτε σχετικά με την εταιρεία

Πριν πάτε στησυνέντευξη, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της επιχείρησης, πληροφορηθείτε για την ιστορία της, το ανθρώπινο δυναμικό που απασχολεί, τα projects που έχει αναλάβει και τις συνεργασίες στις οποίες έχει προχωρήσει. Καλό θα ήταν να δείτε επίσης, ποια είναι η παρουσία της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ειδικά στο LinkedIn.

 

2. Προετοιμαστείτε κατάλληλα

Όσο καλά και αν νομίζετε ότι γνωρίζετε τον εαυτό σας, λίγη πρακτική δεν βλάπτει. Η συνταγή είναι παραδοσιακή και αλάνθαστη. Σταθείτε μπροστά από τον καθρέπτη και ξεκινήστε να μιλάτε για εσάς. Στην αρχή μπορεί να σας φανεί αστείο αλλά στη συνέχεια θα διαπιστώσετε τυχόν λάθη ή κενά που δεν θα θέλατε να συμβούν κατά τη διάρκεια της συνέντευξης.

 

3. Ντυθείτε ανάλογα

Η πρώτη εικόνα είναι πολύ σημαντική στις συνεντεύξεις. Διατηρώντας πάντα το προσωπικό σας στυλ, προσπαθήστε να προσαρμόσετε το ντύσιμό σας ώστε να αποπνέει επαγγελματισμό και σοβαρότητα. Μην το παρακάνετε γιατί μπορεί τελικά το αποτέλεσμα να είναι «ξένο» πάνω σας και να μη νοιώθετε άνετα. Αν είστε άνδρες , προτιμήστε τα chino παντελόνια σε «Α» γραμμή, ριγέ ή καρό πουκάμισα (αποφύγετε τα πουκάμισα με μικροσχέδια) και παπούτσια oxford ή brogues. Tip: Είτε επιλέξετε business στυλ, είτε smartcasual προτιμήστε τις αποχρώσεις του μπλε, είναι άλλωστε το χρώμα της επικοινωνίας! Αν είστε γυναίκες, πουκάμισο σε ουδέτερα χρώματα συνδυασμένα με υφασμάτινο παντελόνι σε ίσια γραμμή ή με midi φούστα είναι η πιο safe επιλογή. Εάν δεν έχετε συνηθίσει τα ψηλά τακούνια, καλύτερα να τα αποφύγετε και να επιλέξετε παπούτσια oxford τα οποία αποπνέουν επαγγελματισμό και προσδίδουν άνεση. Σημαντικό να προσέξετε το βάψιμό σας να μην είναι έντονο και το άρωμά σας να είναι διακριτικό. Plus: Απαραίτητο αξεσουάρ της εμφάνισής σας, το χαμόγελό σας.

 

           

 

4. Ποιός - πού- πότε

Από την προηγούμενη ημέρα, φροντίστε να αναζητήσετε στους διαδραστικούς χάρτες στο διαδίκτυο τον σωστό δρόμο για να φτάσετε στην ώρα σας στη συνάντηση. Αν χρησιμοποιήσετε τα ΜΜΜ, πληροφορηθείτε για ενδεχόμενες απεργίες ή καθυστερήσεις, ενώ αν μετακινηθείτε με το όχημά σας βεβαιωθείτε ότι θα υπάρχουν θέσεις πάρκινγκ στην περιοχή. Όσον αφορά την ώρα του ραντεβού, το να φτάσετε πολύ νωρίτερα είναι ίδιο με το φτάσετε πολύ αργοπορημένοι. Τέλος, απομνημονεύστε το όνομα του στελέχους με το οποίο έχετε τη συνέντευξη και ζητήστε το με άνεση εισερχόμενοι στην εταιρεία.

 

5. Αποφύγετε τις «παγίδες»

Υπάρχουν εταιρείες, που η πολιτική τους είναι να φέρνουν σε δύσκολη θέση ή να πιέζουν τους υποψηφίους. Προσπαθήστε να είστε συγκεντρωμένοι, να απαντάτε με επιχειρήματα σε αυτό ακριβώς που σας ρωτούν. Οι αόριστες και μονολεκτικές απαντήσεις δημιουργούν κακή εικόνα και αμηχανία. Όσο απαντάτε, παραπέμψτε με άνεση στο βιογραφικό που κρατά ο αρμόδιος για τη συνέντευξη και καλό θα ήταν αν δεν ξέρετε μια απάντηση, να το παραδεχτείτε. Επίσης, ποτέ στην πρώτη συνάντηση δεν αναφερόμαστε στα χρήματα και το ωράριο («Πόσα χρήματα θα παίρνω, πόσες ώρες θα δουλεύω;») αν οι σχετικές ερωτήσεις δεν προκύψουν από την πλευρά της εταιρείας. Ακόμα και αν αυτά τα θέματα είναι καίρια για εσάς, δεν παύουν να δείχνουν βιασύνη και ότι δεν ενδιαφέρεστε τόσο για αυτό καθαυτό τοαντικείμενο απασχόλησης αλλά μόνο για το πρακτικό σκέλος της εργασίας.

 

6. Η στάση του σώματος

Για το τέλος αφήσαμε ένα σημείο που δεν δίνουμε πολλή σημασία αλλά ίσως είναι και από τα πιο σημαντικά αν σκεφτεί κανείς ότι το σώμα μας πάντα μας «προδίδει». Δείξτε ότι έχετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας. Μην καμπουριάζετε και μην κάθεστε στην άκρη της καρέκλας γιατί έτσι δείχνετε νευρικότητα. Χαλαρώστε και γείρετε ελαφρά στην θέση σας, κρατήστε το κεφάλι σας όρθιο, έχετε πάντα τους ώμους πίσω και το σαγόνι ψηλά. Extratip: Η δυνατή χειραψία είναι η μικρή λεπτομέρεια που κάνει μεγάλη διαφορά, προσέξτε όμως μην το παρακάνετε!

 

Καλή επιτυχία!

Ετικέτες: