Blog - Πώς να παραμείνεις υγιής και σε φόρμα | Clodist

Blog

Posted in How to.. | By Clodist 25/1/2018 1:50 μ.μ.

Είναι σίγουρο πως δεν υπάρχει καλύτερος συνδυασμός από ένα fit σώμα με έναν υγιή οργανισμό. Και μάλιστα είναι σίγουρο πως οι περισσότεροι άνθρωποι, αν όχι όλοι, αποζητούν αυτά τα δύο στοιχεία στη ζωή τους. Αυτό που πρέπει να γνωρίζετε όμως είναι πως η επίτευξη αυτού του στόχου ισοδυναμεί με απαιτητική δουλειά και καθημερινές συνήθειες που πρέπει απαραίτητα να υιοθετηθούν προκειμένου να υπάρξουν αποτελέσματα. Μπορεί να ακούγεται δύσκολο και κοπιαστικό, όμως αν βάλετε ένα πρόγραμμα στη ζωή σας, θα βρεθείτε σύντομα πολύ κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα χωρίς να δυσκολευτείτε. Δεν ξέρετε πώς να ξεκινήσετε; Το Clodist είναι εδώ για να σας βοηθήσει!

 

1. Μείνετε μακριά από τις «κακές συνήθειες»

Όπως είπαμε πρόσφατα, η νέα χρονιά μπορεί να σας δώσει την ώθηση που χρειάζεστε για να αντικαταστήσετε σταδιακά τις αρνητικές συνήθειες από τη ζωή σας και στο τέλος να καταφέρετε να τις αποβάλλετε οριστικά. Υιοθετήστε ένα νέο, υγιεινό τρόπο ζωής μακριά από μικροπράγματα που βλάπτουν τον οργανισμό σας. Κόψτε το κάπνισμα και περιορίστε το αλκοόλ, τη ζάχαρη και τα λιπαρά. Όταν μετριάζετε τις ποσότητες ή απλώς αποφασίζετε να καταναλώνετε τις παραπάνω κατηγορίες όχι σε καθημερινή βάση αλλά «μια στο τόσο», ενώ τον υπόλοιπο καιρό η πλειοψηφία των επιλογών σας είναι στο πλαίσιο της υγιεινής ζωής, τότε θα δείτε τον οργανισμό σας να αντιδρά διαφορετικά. Θα εκπλαγείτε!

stop smoking

 

2. Ύπνος

Η ποιότητα του ύπνου σας έχει τη δύναμη να επηρεάσει την φυσική και ψυχολογική σας υγεία σε πολύ μεγάλο βαθμό. Αυτό σημαίνει πως η έλλειψη ύπνου στην καθημερινότητα μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στον μεταβολισμό, τη διάθεση, τη συγκέντρωση, τη μνήμη και την αποδοτικότητα του ατόμου. Ο καλός βραδινός ύπνος επιτρέπει στον οργανισμό να δυναμώσει ενισχύοντας το ανοσοποιητικό σύστημα, μειώνοντας σημαντικά τα επίπεδα άγχους και προστατεύοντας τις καρδιακές λειτουργίες. Τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει αποτελεσματικά όταν ο άνθρωπος είναι ξύπνιος, οπότε φροντίστε να κοιμάστε για τουλάχιστον 8 ώρες και θα αισθανθείτε αμέσως πιο υγιείς.

men sleeping

 

3. Άθληση

Ακόμη κι αν οι αθλητικές σας συνήθειες αρκούνται μόνο σε μία μισάωρη βόλτα, 2-3 φορές την εβδομάδα, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως αυτό συμβάλλει στο να παραμένετε υγιείς και σε φόρμα. Οι ασκήσεις τύπου cardio βοηθούν στην ενδυνάμωση της καρδιάς, των πνευμόνων και του συνόλου των μυών, ενισχύοντας παράλληλα τις λειτουργίες του οργανισμού. Τι μπορείτε να κάνετε; Συνεχίστε το περπάτημά σας τακτικά, εντάξτε στο πρόγραμμά σας βόλτες με το ποδήλατο και αν έχετε ελεύθερο χρόνο αφιερώστε τον σε κάποιο άθλημα που σας αρέσει.

running 2

 

4. Σωστή διατροφή

Η τακτική άσκηση ενός ατόμου παρουσιάζει αμεσότερα αποτελέσματα όταν συνοδεύεται από ένα σωστά δομημένο πρόγραμμα διατροφής. Πολλοί άνθρωποι έχουν λανθασμένα ταυτίσει τη σωστή διατροφή στο πλαίσιο της καθημερινότητας με αυστηρή δίαιτα που θα τους στερήσει τις μικρές καθημερινές γευστικές απολαύσεις. Στην πραγματικότητα όμως, η σωστή διατροφή περιλαμβάνει τα πάντα και κυρίως ποικιλία τροφίμων, ενώ το πιο σημαντικό είναι να προσέχετε τις μερίδες που καταναλώνετε, τους συνδυασμούς και την πληρότητα σε θρεπτικά συστατικά. Φροντίστε να τρώτε καθημερινά ένα πλούσιο πρωινό και εντάξτε στην υπόλοιπη μέρα σας φρούτα, λαχανικά, καρπούς και τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες. Αποκτήστε ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες, μείνετε μακριά από τις “λιχουδιές” ή απλώς αντικαταστήστε τις με κάτι υγιεινό. Σταδιακά θα σταματήσουν να σας λείπουν!

healthy food

 

5. Ενυδάτωση

Όπως φροντίζουμε το δέρμα μας προσέχοντας να μην αφυδατωθεί, με τον ίδιο τρόπο πρέπει να φροντίζουμε και τον οργανισμό μας. Το νερό είναι το φυσικό “καύσιμο” του οργανισμού μας και είναι απαραίτητο όχι μόνο για την ενυδάτωσή μας αλλά και για την αποτελεσματικότητα όλων των οργανικών λειτουργιών μας. Μην αμελείτε να πίνετε νερό και κυρίως μην ξεγελάτε τον εαυτό σας θεωρώντας πως έχετε ξεδιψάσει με άλλα ροφήματα. Έχετε πάντα μαζί σας ένα παγούρι με νερό και να θυμάστε να πίνετε ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

enudatosi

 

6. Ιατρικές εξετάσεις

Οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι ο ιατρικός έλεγχος, το λεγόμενο check-up δηλαδή, είναι απαραίτητο μόνο όταν βρίσκονται στα πρόθυρα ενός κρυώματος ή μετά το πέρας αυτού. Λάθος. Φροντίστε τον εαυτό σας, προστατέψτε τον από αρνητικούς παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν την κατάστασή του και κυρίως γνωρίστε το σώμα σας. Είναι απαραίτητο να έχετε επίγνωση για το καθετί που αφορά τον οργανισμό σας και για τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να αντιμετωπίζετε από το πιο απλό κρύωμα μέχρι την παραμικρή ενόχληση που μπορεί να νιώσετε. Πραγματοποιήστε ετήσιους ελέγχους και μην αμελείτε τις εξετάσεις είτε είναι αιματολογικές είτε οδοντιατρικές. Οι καλύτεροι διαχειριστές της υγείας σας είστε εσείς οι ίδιοι!

check up

 

7. Ψυχολογία

Αν πιστεύετε πως η ψυχολογία και η διάθεσή σας δεν επηρεάζουν την υγεία σας είστε γελασμένοι. Για να θεωρείστε και κυρίως να αισθάνεστε υγιείς, πρέπει να γνωρίζετε πως η καλή ψυχολογία είναι το κλειδί που θα σας οδηγήσει στην ευεξία. Τι μπορείτε να κάνετε για να το πετύχετε; Περιποιηθείτε τον εαυτό σας, ακούστε την αγαπημένη σας μουσική, διαβάστε ένα καλό βιβλίο, ανανεώστε την γκαρνταρόμπα σας. Η τελευταία επιλογή γίνεται ακόμη πιο εύκολη από το Clodist, αφού μπορείτε να αποκτήσετε τα αγαπημένα σας κομμάτια True Religion με έκπτωση έως 50% καθώς και κομμάτια από τα υπόλοιπα brands με -30%. Το σκέφτεστε ακόμη; Ανανεωθείτε και νιώστε αμέσως τη διαφορά!

psuxologia